Opgeheven in de gemeenteraadszitting van 30 maart 2021.
Het huidige belastingreglement op de afgifte van getuigschriften of andere stukken werd goedgekeurd op 17 december 2019.
Sinds 1 januari 2021 zijn de nieuwe bepalingen betreffende het akkoord inzake de terugtrekking van het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittanië en Noord-Ierland uit de Europese Unie en de Europese Gemeenschap voor Atoomenergie van kracht geworden en van toepassing.
Deze bepalingen voorzien dat een verblijfskaart voor begunstigden van het terugtrekkingsakkoord of een kaart voor klein grensverkeer voor begunstigden van het terugtrekkingsakkoord afgegeven wordt aan de begunstigden van dit terugtrekkingsakkoord.
De volgende wijzigingen werden aangebracht:
Inhoudelijk:
Tarieven:
Decreet van 30 mei 2008 betreffende de vestiging, de invordering en de geschillenprocedure van provincie- en gemeentebelastingen.
De algemene onderrichtingen betreffende de elektronische identiteitskaart; nieuwe gecoördineerde versie van 1 juni 2012.
De omzendbrief van 21 december 2012 betreffende de nieuwe prijs van de identiteitsdocumenten die uitgereikt worden aan Belgen en vreemdelingen.
Retributiereglement op de procedure voornaamswijziging, goedgekeurd in de gemeenteraad van 25 september 2018.
De omzendbrief van 12 februari 2021 betreffende de Brexit - afgifte van duurzame verblijfskaarten voor begunstigden van het terugtrekkingsakkoord en de kaarten voor klein grensverkeer voor begunstigden van het terugtrekkingsakkoord.
De gemeenteraad heft het belastingreglement betreffende de afgifte van getuigschriften en andere stukken (2020-2025), zoals goedgekeurd in de gemeenteraad van 17 december 2019, op.
De gemeenteraad keurt het belastingreglement betreffende de afgifte van getuigschriften en andere stukken voor de aanslagjaren 2021-2025 goed.