Voor het lokaal bestuur Mortsel hebben we kantoormateriaal en kopieerpapier nodig voor de verschillende administratieve diensten. We geven de voorkeur aan een online bestelplatform, zodat elke dienst vlot kan bestellen naargelang hun noden, waarvoor we een raamcontract opmaken.
Het huidige raamcontract voor het kantoormateriaal en kopieerpapier loopt af op 31 december 2022.
De wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten, meer bepaald artikel 42, § 1, 1° a (limiet van 140.000,00 euro, excl. BTW niet overschreden). De opdracht wordt geplaatst bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.
De gemeenteraad hecht goedkeuring aan de lastvoorwaarden van bijzonder bestek 202 L 23 voor het raamcontract voor de levering van kantoormateriaal en kopieerpapier voor de administratie van het lokaal bestuur Mortsel en besluit de opdracht te gunnen bij wijze van onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking tegen een geraamd totaalbedrag van 125.000,00 euro per vier jaar, incl. BTW.